مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 16:402022-12-06اجتماعي

افتتاح مدرسه استثنایی گرماب زنجان 


مدیرکل و تجهیز مدارس استان زنجان گفت:  مدرسه استثنایی گرماب استان زنجان دارای سه کلاس درس با مساحتی بالغ بر 282 متر مربع به بهره برداری رسید.

- حمیدرضا اسلامی بعد از ظهر امروز (15 آذرماه) در آیین افتتاح همزمان هشت مدرسه ویژه دانش آموزان استثنایی کشور که پروژه استان زنجان نیز به صورت ویدیوکنفرانس افتتاح شد، اظهار کرد: همزمان هشت پروژه کودکان استثنایی کشور که استان زنجان و شهر شهیدپرور گرماب در این لیست و صیاغ بود، توسط وزیر آموزش وپرورش به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح شد.

وی در رابطه با پروژه مدرسه استثنایی شهر گرماب استان زنجان، افزود: این پروژه از اعتبارات ملی اجرایی شده و خوشبختانه با حمایت های انجام شده امروز به سرانجام رسید.

این مسئول با اشاره به پویش صحن حرم مدرسه ام ، تصریح کرد: استان زنجان توانست در این پویش رتبه دوم بعد از خوزستان به لحاظ تعداد جمعیت شرکت کننده را کسب کند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان با بیان اینکه مدرسه استثنایی گرماب دارای سه کلاس درس با مساحتی بالغ بر 282 متر مربع است، گفت: در این مدرسه 836 متر مربع محوطه سازی شده و اعتباری در مجموع بالغ بر 45 میلیارد ریال برای آن هزینه شده و خوشبختانه امروز به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مدرسه استثنایی گرماب زنجان 

افتتاح مدرسه استثنایی گرماب زنجان